Fashion Forward

חדשות FF >

לא רואה את אימא ממטר: הנסיכה שרלוט הכי משפיעה בממלכה

היא אומנם רק בת שנתיים ורק במקום הרביעי לשאת את כתר המלוכה בבריטניה, אבל שרלוט היא הדמות הכי משפיעה בכח הקניה ואפילו עקפת את הנסיכה קייט. "רגע אחרי שהתמונות שלה עולות ברשת, האתרים מתמלאים בחיפושים משוגעים והקניות לא מספיקות", מסביר דובר אי ביי, "ההשפעה היא לא רק בבריטניה אלא בכל העולם ובעיקר בארה"ב"

נטעלי גבירץ | ‏ פורסם ‎09/10/2017 14:16
 

שארלוט, מקום ראשון במכירות (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

הנסיכה המתוקה שרלוט אומנם רק בת שנתיים בלבד ורק במקום הרביעי במירוץ למלוכה בבריטניה, אבל כשמדובר בהשפעות על כח הקניה, הקטנטונת כבר מדיחה את כולם כולל את אמא קייט. שרלוט אמנם חייבת את הסטיילינג שלה בשלב זה בעיקר לאמא, אבל כולנו יודעים ששיק מגיע מבפנים, והופ, בזמן שקייט נמנמה, הצליחה לעפיל בתה הצעירה ולהפוך לבת המלוכה המשפיעה ביותר על האופנה הבריטית.

אפקט-קייט המפורסם, במסגרתו מחקים הנתינים את הביגוד של מידלטון, עבר גם לבנה ג׳ורג׳, אבל בת המלוכה שהכי נהנים לחקות ולקחת ממנה השראה אופנתית היא בכלל שרלוט. חיפוש המילים ׳הנסיכה שרלוט׳ עלה פי עשרה לאחרונה. הסיבה: תמונות יום הולדתה פורסמו בכלי התקשורת כשהיא לובשת סוודר מתוק וצהבהב, עם כבשים כחולות. בג׳ון לואיס מיהרו ליצור חיקויים, אבל לא עמדו בקצב, וכל הגרסאות הפכו לסולד אאוט תוך יום בלבד.

אין יותר ורוד מזה (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

עוד בגד שלבשה שרלוט בציבור: שמלה תכולה עם רקמה אדומה של לייבל בריטי בשם סלוני, זוכה לאלפי חיפושים תחת ׳שמלת הנסיכה שרלוט׳. ״רגע אחרי שהתמונות שלה עולות ברשת כולם מחפשים את הפריטים האלה,״ מספרת דוברת אתר איביי לדיילי מייל הבריטי. ״לנסיכה שרלוט יש את כח הבזבוז הכי גדול מכל בני המלוכה השנה. שלושה אנשים מחפשים את הסוודר הצהוב בממוצע של פעם בשעה עד עצם היום הזה".

״משפחת המלוכה פופולרית מאוד אצל הקונים הבריטיים,״ מסביר מורי למבל, סגן נשיא איביי. ״בני המלוכה תמיד תופסים את תשומת לבם של הרוכשים ומשפיעים על התנהגותם הקמעונאית. מלתחתה של הנסיכה נבחרת בקפידה בידי אמה קייט, שנשארת דמות מרכזית שמייצרת מכירות בממלכה, ומגדילה את העניין בלייבלים בריטיים מסביב לעולם, בעיקר בארה״ב".

פייר, עושה לנו חשק לכזו שמלה בדיוק (צילום: Robin Utrecht לגטי אימג'ס)

בכלל, נראה שישנה עליה חדה בהשקעה בפריטים לילדים, ואיביי חשפו שהפריט שזכה להכי הרבה חיפושים באתרם היה תיק קטן של דמות הכוס צ׳יפ מ׳היפה והחיה׳, לאחר סרטה של אמה ווטסון. 37,000 הורים חיפשו את הקלאצ׳ כדי לשמח את הילדים שלהם. גם הסדרה ׳הכתר׳ בכיכובה של קלייר פוי עוררה מכירות וחיפושים אחר שמלות ותכשיטים תקופתיים ומלכותיים. מעניין אילו פריטים וחיקויים לקנייה תוליד לידתה הבאה של קייט.

גם את הנעליים נשמח לנעול (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

הסוודר ששבר את השוק (צילום: HDH לגטי אימג'ס)

עוד שמלה שהפכה לסולד אאוט ברגע (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

שמלות בלי סוף (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

לבן ניצחי (צילום: Arthur Edwards לגטי אימג'ס)

כשתגיע לגיל העשרה זה בכלל יהיה משוגע (צילום: Andrew Chi לגטי אימג'ס)

עקפה את אפקט קייט צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

 

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה